sâmbătă, 19 decembrie 2009

Prima zi de targ!!

Astazi, desi frig, am fost la primul targ! Astfel, ne-am intalnit cu multi amatori si doritori convinsi de produsele romanesti. Si nu orice fel de produse, ci facute cu avize de laborator (standul a fost sustinut alaturi de Soap Mill - producatori romani de sapunuri 100% naturale), din materie prima atent selectionata, cu efecte studiate si documentate atent astfel incat efectele sa fie optime.

Astfel, cei avizati in cele ce priveste aromaterapia, dar nu numai ei, ne-au facut si surpriza de a ne solicita cadouri si produse separate, dar si combinatii pentru 'trup si suflet', datorita faptului ca lumanarile si sapunurile folosesc aceleasi uleiuri esentiale (volatile) sau uleiuri complementare, care mergalaturate deoarece isi potenteaza sau completeaza efectul terapeutic. De exemplu, am avut si avem in continuare lumanari cu aroma de pin alaturi de sapun cu ulei esential de pin si tea-tree din gama Green Melody , lumanari cu ulei esential de scortisoara alaturi de sapun din gama Morning Dew cu pulbere de scortisoara si cafea. Complementar am conceput un cadou care alatura o lumanare cu ulei esential de portocale cu un sapun cu ulei esential de lamaie din gama Yellow Express (pentru optimism si tonicitate) sau patchouli (gama Morning Dew, utile in stari depresive, tristete sau oboseala fizica si psihica).

Nu neg ca am avut si clienti care au venit 'dupa miros', pentru ca am avut si mostre aprinse din lumanarile noastre (scortisoara si portocale). Si miros tare bine, va puteti convinge! Din pacate, pana in 2010 este greu sa finalizam magazinul on line, oricum insa, va tinem la curent.

Iar acum, vrem sa va multumim pentru incredere si pentru sustinere, deoarece multa lume care a dorit produse romanesti ne-a cautat iar azi chiar ne-am intalnit!

De aceea, pana in 24 decembire, aproape indiferent de vreme (bine, sa nu fie viscol!), ne putem intalni pe b-dul Aviatorilor, la o margine a parcului Kiseleff, in casuta 57, in cadrul Targului de Cadouri din evenimentul CAPITALA BUCURIEI! Si va asiguram ca nu veti regreta!

Numai bine si va asteptam cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu