sâmbătă, 16 aprilie 2011

La Multi Ani pentru Flori, in zi de primavara

Chiar daca vom fi la Targul de Florii si Paste organizat de I Love Handmade, va dorim tuturor celor care purtati nume de flori sa aveti o zi senina si o viata frumoasa. Maine ne gasiti din nou pe baricade, caci s-a anuntat zi frumoasa, nu? Turnam din nou, dis de dimineata, arome noi fresh (grapefruit/lamaie/portocale, roinita/lamaie, salvie si daca mai avem timp, si altele) pentru lumanarile parfumate 100% naturale EcoDecoLight

Am intalnit multi oameni frumosi, am produs surpriza cu un nou model de odorizant auto handmade, am facut un cocor origami in campania "Cocori pentru Japonia" (il veti regasi maine printre produsele noastre), am predat comenzi si mi-am vazut si la fata cativa noi prieteni, de pe Internet, dar alaturi de care m-am simtit foarte bine.

Va multumim pentru ca ne-ati "calcat pragul" si va asteptam cu drag, intr-o plimbare, catre intrarea in curtea Palatului Sutu (Universitate) ce aduna pasii dinspre Piata Unirii.

PS Am uitat sa punem pe etichetele de EcoLips Aroma, strugurelul natural (balsam solid pentru buze) intens reparator lotul de fabricatie (ELA001) si data expirarii (08-feb-2013). Identic si pe EcoLips Baby (Lot ELB001, data expirarii: 08-feb-2013). Testerele pentru EcoLips Daily sunt productie de ieri, 15 aprilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu