joi, 10 mai 2012

Sunt fericita !

Azi ma simt bine, ascult muzica frumoasa (ABBA), am o familie frumoasa si o fetita spirt, parintii sunt bine, ne apropiem de a avea casuta noastra undeva aproape de Bucuresti (actele astea ne omoara...) si deja stiu cum imi va arata gradina si aleile, copacii si florile, e soare si racoare afara si a inceput explozia de culori si tumultul de verde iar peste tot trandafirii isi desfac petalele.

Azi simt ca pot face orice, incet incet imi doresc sa inmultesc lucrurile frumoase pe care le fac si care plac multora (lumanari, decoratiuni, bijuterii si inca am muuulte proiecte pe care o sa le duc la indeplinire), ieri am gasit niste suporturi fabuloase pentru lumanarile pe care mi le doream in alt spirit, in seturi care sa lumineze terase, pervaze, balustrade: stelute din sticla sablata.

Abia astept sa refac stocul de lumanari mentolate (poate pentru ca dimineata imi admir mica tufita de menta din ghiveci??), am inceput sa simt insectele - vor urma lumanarile antitantari si apoi voi mai exerimenta cu cateva arome noi-noute, caci am idei. Multe, frenetice, cam asa cum a inceput si primavara la noi: uneori rece si capricioasa, alteori cu iz de vara.

Stiu ca vom avea un catel, poate si o pisica, o piscina si un gratar (cum spunea o colega de liceu draga mie - "un must have" in frumoasa limba romaneasca), gazon amestecat cu iarba, trifoi, orice nnumai sa fie verde si conststent, copaci (o parte fructiferi), iasomie si lavanda in tufe amestecate usor in palcuri, un gard viu des si frumos pe care sa-l bibilesc "in familie", niscai legume - si uite asa stiu ca se poate!

Vreau sa imi descopar noaptea gradina la lumina lumanarilor, sa imi aranjez terasa unde sa pot sa mananc si sa ma relaxez impreuna cu oamenii dragi mie fara teama de tantari, vreau sa imi chem albinutele la flori cu cateva picaturi de uleiuri esentiale, vreau sa luminez casa cu mica lumina jucausa dar foarte stralucitoare a lumanrilo de ceara parfumata, vreau multe si stiu ca se poate. Si de-aia sunt fericita!

Va doresc un weekend frumos, cu soare si parfum de vacanta, sarbatoare si lucruri frumoase.

Cu drag, EcoDecoLight.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu