vineri, 30 aprilie 2010

IMPORTANT - nu expunem la targ de 1 Mai!

Ne cerem scuze fata de cei care doreau sa ne vada si cei care isi trecusera in plan o plimbare catre mirosuri exotice, fresh, delicate, florale - zilele acestea am avut parte de schimbari de plan cum nu ne asteptam.... din acest motiv, nu putem expune in cadrul Targului de Cadouri de pe Kiseleff.

Toate comenzile pe care trebuia sa le aducem vor fi expediate luni dimineata, personal sau prin posta (asta vom conveni in cursul zilei de azi).

Va multumim pentru intelegere si va asteptam cu alta ocazie, poate chiar in urmatorul week-end pentru care pregatim deja surprize de proportii!

2 comentarii:

  1. Mai ce blog ne-am tras. O frumustete. Cat despre roinita + lamaie inca miroase atat de placut fara sa fie nevoie sa o aprind. Mi-am facut rost de roinita si am plantat-o in gradina...asa de incantata sunt de ea.

    Asa ca in curand....imi reinoiesc stocul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca-ti place, Lore, mai ales ca eu chiar nu stiu cum arata, insa m-a cucerit total cu mirosul.
    Sa creasca maaaaare si frumoasa si sa-mi spui cum miroase fata de uleiul esential!

    RăspundețiȘtergere