marți, 11 mai 2010

O surpriza neasteptata, de la Print Online!

Cum spuneam si in alt post, cartile de vizita ni le imprimam cu ajutorul celor de la Print Online. Si bineinteles, dupa ce ca au o calitate exceptionala pentru ce am solicitat noi, au si o perioada de promotie pe care (am inteles bine?) noi am fi inspirat-o. Si asta pentru ca noi mergem pe ideea servicii de calitate - trebuie sa afle cat mai multi! De la cine?? De la clienti. Iar noi le suntem clienti si suntem incantati!

Am intrat la ei pe site, in ideea de a vedea daca mai au o perioada de promotii, de care noi am beneficiat mai demult. Si am gasit ca isi 'premiaza' orice client sau potential client, care scrie despre ei sau despre serviciile lor, in site/blog. Si cum doream sa ma mandresc ca deja ii pomenisem si eram incantata (nu doar eu, ci si Teo, fetita mea, care le adora buburuza de pe printuri), le-am scris 2 randuri si am trimis link-ul referitor la articolul anterior (daca doriti sa-l gasiti, dat un click AICI).

Si.... Am primit un telefon, in scurt timp, in care aceeasi voce feminina foarte placuta si foarte aproape de sufletul meu, cu care am mai vorbit si in alte dati, fara inflorituri, m-a anuntat ca voi beneficia de promotia lor 'in vigoare': carti de vizita GRATUIT! Am ramas putin socata, pentru ca nu de asta am scris despre ei, ci pentru simplul fapt ca imi doresc sa apeleze si altii la serviciile lor, atata timp cat eu am fost foarte multumita. Si credeti-ma, nu sunt un novice in ce priveste printurile...

Evident, in 2 zile, au ajuns cartile de vizita castigate, cu ultimul layout pe care il transmisesem, si care arata impecabil, ca si pana atunci... Deci, ce-as putea sa spun???? Va multumim din suflet si credeti-ma ca va voi sustine si va voi recomanda si altora.

Apropos... cartile de vizita arata astfel, fotografia ne apartine, ca si layout-ul, iar imprimarea este perfect fidela:

Un comentariu: