luni, 19 iulie 2010

A mai trecut un week-end, a mai trecut un targ...

A fost foarte cald, e drept, insa cu rabdare si un strop de aer  conditionat in vila, cu o organizare foarte curata si frumoasa, noi ca si expozanti am reusit sa ne etalam si sa ne prezentam produsele asa cum am dorit, fara  'nebunia'de frunze si praf din Bucuresti.

Locatia foarte  frumoasa, o casa construita in secolul XIX, cu o intrare clasica, cu scari mari aparate  de o streasina superba din  fiert forjat, cu saloane de-o parte si de alta a unui hol mare dar neincapator pentru zecile de vizitatori - acestra este cadrul in care EcoDecoLight a primit inclusiv reporterii (in direct) Realitatea TV.
Da, am aparut la televizor, cu lumanarile parfumate 100% naturale pe care le producem, dar si si cu produsele  cosmetice100% naturale de la Soap Mill, am avut bucuria de a o revedea pe Ioana Moldovan (am admirat-o intr-o piesa de teatru acum multi ani...).

Week-end-ul viitor, insa, un nou targ ne asteapta, de aceasta data in Bucurestiul istoric, la Curtea  Veche...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu