vineri, 6 februarie 2015

Dupa doi ani revin tot de Ziua Indragostitilor

      E adevarat ca au trecut doi ani de cand nu am mai scris nimic dar au fost experiente minunate, evenimente multe si mai ales am inaintat cu experienta intr-ale aromelor chiar mai mult decat sperasem.

      Noutati? Foarte multe.... Am incercat retete noi si acum am ajuns la 12 variante de combinatii afrodisiace, cu note fresh, cu note masculine sau dimpotriva cu parfumul discret si usor de recunoscut al lemnului de trandafir. Am lucrat cu rasina groasa de benzoina, ne-am combinat cu santal si ylang ylang, am fixat aromele cu ulei de neroli. In acest timp am gasit si am apreciat tot ceea ce a purtat aroma florala intensa a iasomiei - este de vis!

      In zona relaxare/antistress am gasit combinatii cu efect puternic si care sunt pe placul tuturor, arome diverse mai puternice, mai parfumate sau mai dulci.

      In materie de uleiuri esentiale avem multe update-uri si multe de scris, caci folosim tot mai multe si proprietatile lor, din punct de vedere aromoterapeutic, ajuta la o mai buna intelegere a combinatiilor din lumanarile de ceara.

      Iar in materie de desen... Priviti colaborarea cu iCosmetice!








http://www.icosmetice.ro/42_ecodecolight

      Ca sa pot descrie mai frumos aromele desavarsite din lumanarile acestui an si care se adreseaza evenimentelor urmatoare, voi dedica fiecarei combinatii un spatiu aparte.

      Cu drag...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu