marți, 4 ianuarie 2011

La Multi Ani! in 2011

Desi mai tarziu decat ceilalti, printre fulgii de zapada si razele de soare va timitem urarile noastre: sa fiti sanatosi, sa va bucurati de cei dragi si de clipele petrecute impreuna cu ei, sa aveti un an cu multe impliniri si pasii sa fie indrumati catre succes, indiferent ce intreprindeti, sa aveti un 2011 de neuitat iar fiecare zi sa va aduca mici satisfactii.

Astazi am urmarit o eclipsa partiala, care pe noi cel putin ne-a entuziasmat si ne-a readus in minte clipele de fascinatie traite in vara unei eclipse totale vizibila din Romania: august 1999. Pentru noi a fost un an fructuos, frumos, cald si cu experiente intense traite la capacitatea noastra de atunci. Ne dorim ca in aceeasi idee sa inceapa si acest an, cu reusite in ce ne-am propus si cu aceeasi caldura si apropiere pe care am simtit-o si din partea d-voastra. Va multumim pentru anul in care ne-ati acordat tot sprijinul si increderea, pentru comenzile personalizate care au culminat cu noi arome si combinatii, pentru rabdarea si placerea cu care ne-am intalnit si ne-am vorbit, pentru targurile la care ne-ati cautat si pentru sprijinul moral oferit.

Va promitem ca si in acest an vom fi alaturi de d-voastra, de ideile si dorintele pe care le putem indeplini, ne vom extinde puterea de conceptie si planurile astfel incat ceea ce am inceput sa cladim impreuna sa fie un pas, alaturi, ca si parteneri.


LA MULTI ANI IN 2011 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu