luni, 6 decembrie 2010

Un nou targ, o noua locatie: Margo Lounge pe Lipscani

La Multi Ani! Sper ca Mosul v-a adus doar cadouri bune si frumoase, iar alaturi de cei mici v-ati bucurat asemeni lor atunci cand le-ati gasit dimineata in pantofi.

Saptamana viitoare, doar pentru o zi, va asteptam la un nu targ intr-o locatie foarte draga mie: Centrul Vechi al Bucurestilor. Imi era drag din filme, inca inainte de renovari, de pe vremurile scolii generale, cand mi se parea foarte exotic sa gasesc cladiri atat de vechi si de diferite de blocurile din cartierul meu. Iar mai apoi, am revenit mereu incercand sa ma abat in drumurile mele, alaturi de prietenii de atunci, pe strazile cu nume atat de pitoresti si mereu amintite in literatura clasica romaneasca

Pentru ca am mai avut in vara un targ in Curtea Palatului Domnesc, acum va invit intr-una din locatiile extrem de vizitate si placute, care dau farmecul strazii Lipscani de astazi: restaurantul Margo Lounge.

Intre orele 10:00 si 18:00 EcoDecoLight si Soap Mill vor avea produsele romanesti 100% naturale, asa cum v-ati obisnuit deja: lumanari din ceara de albine aromata cu parfumul uleiurilor esentiale, sapunuri si cosmetice, saculeti odorizanti, creme si spray-uri pentru aromoterapie, cadouri de iarna si unicate speciale pentru seara din Ajunul Craciunului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu